Pilates

Pilates pro začátečníky

Vhodné pro začátečníky, ženy, muže, kteří chtějí protáhnout zkrácené svaly a při tom i posilovat, maminky po porodu, seniory, lidé s bolestí zad nebo jen pro ty, kteří si chtějí zopakovat pilates a už ho někdy cvičili…
Sportovci jako podpůrný prostředek pro přípravu, kdy uvítají protažení svalů a uvedení těla do rovnováhy.

Pilates Vám pomůže posílit tělo, odstranit svalovou nerovnováhu, odstranit bolesti hlavy, kolenou, kyčlí, zad, odstraní napětí v těle, posílí pánevní dno. Za využití pomůcek snáze pochopíte cviky a začnete objevovat svaly, které jste neznali.

60 minut / 110,- Kč

 Aktuální cvičební rozvrh


Skupinový pilates

PILATES je cvičení typu Body and Mind. Což znamená, že vyžaduje vaši plnou koncentraci, ale na oplátku přináší fantastické výsledky. Pod správným vedením můžete za minimální čas dosáhnout maximálních výsledků a není přitom nutné trávit hodiny cvičením.

Tento systém je sestaven s cílem obnovit zdravé držení těla a vytvořit nové pohybové návyky, které umožní volný pohyb bez nadměrného svalového napětí. Charakteristický je důraz na přesnost provedení jednotlivých dílčích pohybů každého cviku.
Pilates je metoda vhodná, bezpečná a účinná pro udržování tělesné kondice v jakémkoliv věku.
Je opravdu vhodná pro každého, jelikož má rehabilitační účinky.

60 minut / 110,- Kč

Co si přinést: ručník, pohodlné oblečení, ponožky – cvičíme bez bot.
Hodinu je možno zamluvit v sekci rezervace.

 Aktuální cvičební rozvrh